I'm your pain when you can't feel.

Borde egentligen sova nu för jag ska upp vid sex i morgon, men har kollat film och ska nu snabbt göra en liten uppdatering med den kommande veckans planer :'D

Måndag: Jobb, sen hade jag tänkt sticka till Aqua för att höra med dom om hur jag ska göra med öronen. Om dom tycker att det funkar bra att göra fler hål så tar jag nog och gör det direkt i morgon. Får se vad dom säger.

Tisdag: Jobb. Inget mer planerat. Tänkte lägga denna dag på att träna lite extra med Hobbe.

Onsdag: Jobb. Inget mer planerat.

Torsdag: Jobb. Combat på kvällen. Inte tränat det på flera månader vilket är sjukt synd för jag älskar det. Det är väldigt roligt och samtidigt sjukt ansträngande så det känns verkligen som man gjort nåt när man går därifrån. Kommer säkerligen få underbar träningsvärk efteråt men what the hell, då märks det ju att man tränat!

Fredag: Jobb, troligtvis inget mer på kvällen. Ligga hemma och se film, perhaps? Vill ha hit Lolloh då, mh.

Lördag: Göteborg med Freja. Vi ska kolla örhängen! Leta upp svarta ringar åt mig, hoho. Hon visste massa affärer som troligtvis har, men jag har ingen aning om var de ligger så hon var snäll och sa att hon kan gå med mig och leta upp :) På eftermiddagen blir det möjligtvis bio med Jess.

Söndag: Harry Potter fyller år då! Firas på något sätt? Genom att se på ett par HP-filmer kanskeee?

Hyfsat händelselös vecka, ohyeah. Men ändå några små vackra stunder! Och jobbet är nice, jag trivs där. Plus att det ger en pengar. Vackert.

Nu ska jag sova så jag orkar upp i morgon. Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0