I'm still here.

Sitter och småmyser i soffan med ansiktsmask och snart te. Det ska svalna lite först. Dricker ju egentligen inte te men jag vill lära mig. Det är ju egentligen supermysigt att gosa ner sig under en filt eller ett täcke i sängen/soffan och se på film med en kopp te i handen. Det enda som förstör är att jag inte gillar te. Men det ska jag lära mig, det ska gå.

Jess har åkt hem och jag är nu ensam. Hon kommer dock tillbaka sen ikväll, wie. Vid fem ungefär kommer min morsa och hjälper mig att städa och ca en timma efter det kommer resten av familjen så ska vi äta tacos. ska bli gott.

Ska ut med hundarna om en halvtimma och hade tänkt gå lite längre med dom så att de sover sen, för då hade jag tänkt lägga mig och se på någon härlig film. Sweeney Todd troligtvis. Eller så tvingar jag Jess att se den med mig ikväll. Vet inte hur jag ska göra.. Kan ju se den både nu och med henne ikväll. Om hon nu går med på det ens, haha. Vi har ju sett alla Härskarringenfilmerna så vi behöver något nytt att se!

Nu ska ansiktsmasken av och tekoppen fram, vi hörs! Galet onödigt inlägg, men men... ska förresten försöka bli lite bättre med bilder men hittade ingen som passar till detta inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0