Don’t count every hour in the day, make every hour in the day count.

Blir ingen promenad idag, huhu. Hinner tyvärr inte. När jag skrivit klart detta inlägg så ska jag ner och laga i ordning mat inför den kommande veckan, så jag har något att äta under dagarna. Blir att jag fixar köttfärs med massa grönsaker i plus spenatpasta till det. vet inte hur många dagar det räcker till men det märker jag.

Har fixat mig lite nytt te nu! Blev ett paket med choco-te och ett med kanel. Ska bli intressant att se hur det smakar, speciellt choco-teet. Blir det jag tar och smakar nu ikväll.

Enda anledningen till att jag började skriva detta inlägg egentligen är för att jag ville berätta att jag grejat i ordning min klocka nu :') har visat den för ett par stycken och deras reaktion typ "fan vad fult", förutom lolloh som håller med mig om att den är cool haha. puss på dig flicka lilla ♥ ni ser hur som helst bild här nedanför.



Det är för övrigt en väldigt betydelsefull LP då det är en mötley crüe skiva och jag fick den av jull och lolloh. fick den i lund, då vi satt inne på burger king. minnen ♥ 
en av de bästa överraskningar jag fått (som inte var den gången jag fick LP:n...) var när jag var hos sassi och så satt vi inne på burger king, så helt plötsligt känner jag ett par händer för ögonen på mig och vänder mig om och så står lolloh där. sass hade varit så underbar och fått dit henne och sagt åt henne att hålla sig borta tills jag satt på burger king med ryggen vänd mot ingången. älskade små flickor ♥

nåja nu ska jag gå ner och göra i ordning käk. puss.

Kommentarer
Skriven av: Henny

OMG va cool! :D men. Är det inte lite dumt att offra skivan för det där? Eller funkar den ändå inte att spela längre?

2011-07-17 @ 20:10:26
URL: http://honeytea.devote.se

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0