Deep down inside.

Pappa kom hit med min dator så kan hålla uppdateringen någorlunda okej, woho.

Har varit en galet underbar vecka i Karlshamn. Ska sammanfatta den.

Lördag: Gick upp tidigt och tog bussen tio över åtta. tåget gick tjugo i tio. var nere i lund tjugo i ett, väntade ett litet tag på käraste viktor. när han kom gick vi till en väldigt härlig liten gräsgrej utanför polishuset. gjorde egentligen ingenting där förutom att bara ligga och mysa. många pussar och kramar blev det (plus bitmärken. säret bet mig i halsen och nacken ><) och vet ni vad? jag älskar sånt. det får en att känna sig omtyckt på något sätt och jag älskar den känslan. efter en timma skulle han hur som helst tillbaka till sin broder som han hjälpte att flytta och det passade bra för mitt tåg gick då. tog avsked från pojken och köpte mig en liten biljett till ronneby (kiosken ligger där). åkte dit, blev hämtad av jull, gandalf och gandalfs bror. vi handlade en del dricka till kiosken och åkte sedan och lämnade det där och gjorde det sista som skulle göras där. åkte sedan hem och gjorde typ inget mer den dagen, vi var galet trötta, både jag, jull och lolloh.

Söndag: Gick upp tidigt även då för att åka in till kiosken och jobba. stod där hela dagen och gjorde i ordning frallor med olika pålägg och fyllning. Tjänade 400 spänn på det vilket var bra att ha på onsdagen (kommer till det sen...). på kvällen var vi väldigt trötta så vi la oss mest framför tvn och kollade på film. myste lite extra med lolloh eftersom hon skulle åka tidigt på måndagen.

Måndag: Lolloh åkte som sagt, till Danmark. Jag och Jull gjorde i princip ingenting. Var ute och gick en lite längre promenad bara men inget mer än det. Såg film typ, haha. Surprise? Nah, trodde inte det.

Tisdag: Jull skulle provjobba i en glasskiosk hon sökt sommarjobb på så jag umgicks med yoxx så länge. vi åt mest glass och gick i lite affärer. hittade ett par byxor, en tshirt och en pyjamaströja. allt på second hand, that's awesome. ska fan börja handla 100% på second hand, när det kommer till kläder. hitar alltid mycket mer där plus att då har man inte sådant som alla andra har. mycket billigare och miljövänligare också.

Onsdag: Gick upp tidigt och åkte med julls pappa till karlskrona. spenderade hela dagen där vilket var riktigt trevligt. varmt som satan var det, men det gjorde inget!

Torsdag: Gjorde inte någonting alls, vad jag minns. myste typ.

Fredag: Åkte tidigt, vid sju, var i lund vid nio ungefär. strax efter det. vi mötte upp mikael och var med honom hela tiden. det var nice, inte träffat honom sen februari i think. vi gick mest runt och tjötade, stannade till och käkade mitt på dagen, satte oss på biblioteket där jag halvsov medan jull och mikael flamsade runt haha. vid tjugo i fyra mötte vi upp viktor. dissade jull och mikael lite då eftersom jag varit med dom hela dagen. vi gick en liten svängom på stan, vilket tog ca tio minuter, sen gick vi till det spåret där mitt tåg skulle komma. jull och mikael ställde sig på nåt ställe och jag och viktor placerade våra rövar på en bänk. det var en väldigt mysig bänk och jag somnade några sekunder på viktors axel. vackert vackert. sen skulle jag hur som helst åka hem och då blev det småtjafs om min röv hahah... viktor: "DEN ÄR MIN!!" , jull: "Det tror jag inte". Så... vad säger ni? Vem äger min röv? xD
Satte mig i alla fall på tåget och åkte mot göteborg. tre timmar senare var jag i göteborg. mötte upp andréa och träffade henne ett litet tag. kom sedan hem vid halv elva om jag inte minns fel.

Just nu är jag hos moster min och passar hundarna. Dom är söta, men jävligt krävande. Valpar är inte någon dans på rosor, haha. men det är roligt också! får dock inte sova så jättemycket men det är okej ändå.

blir inte någon bild nu, orkar inte lägga upp nån.

ha det gött vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0