Burn all the bridges, honey, it's over now.

Tänkte gå och lägga mig för ca femton minuter sedan men så slog det mig att jag i föregående inlägg sa att jag skulle hinna med ytterligare en uppdatering ikväll. Får ju hålla det jag säger höhö.

Var ute med min kära vovve förut. Vi var ute i skogen och sprang och duktig som han var så var han lös och sprang ingenstans. Eller jo, när jag sprang sprang han också, efter mig. Men han stack inte iväg. Inte ens när grannarna kom med sin hund som de ropade som fan på. Han stannade kvar vid min sida. Duktig gosse det där. Han var också oerhört duktig som kunde spåra upp två godisar! Tänkte att det kan vara kul för honom att spåra lite så sa till honom att lägga sig ner på stigen och stanna där (vilket han gjorde) och så gick jag runt och drog en godis utmed en hel del träd och sen la jag godisen vid ett träd. Gick sedan tillbaka till Hobbe och sa till honom att söka. Han började då gå från träd till träd och hittade till slut godisen. Min fina pojk ♥

Fick väldigt stor lust att gå ut med honom nu men det går inte. Han sover. Sätter istället klockan på halv åtta och går upp då och går ut med honom. Blir nog lite spring och lek i skogen. Dock inte så mycket träning med spår och sådana saker. Blir mest att leka jage och sådana saker. Han älskar det, haha.

Ska ta och lägga mig nu. Hinner kaaanske med en snabb uppdatering i mrogon, men om jag inte har något att säga så skiter jag id et. Helt onödigt annars. Känner dock att jag aldrig har något att säga egentligen, haha. men men... ingen som tvingar folk att läsa hoho.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0