Bad chances were better than no chances.

Idag smäller det! Iron Maiden på Ullevi. Yummiiie ♥ Är grymt inställd på det här nu. Känslan från metaltown kanske inte har gått ur kroppen än och därmed hjälper till lite på traven?

Verkar som att värmen håller i sig. Dock är det nite riktigt lika varmt idag. I morgon ska det tydligen bli regn? Det är egentligen ganska bra för då slipper det vara så sjukt jävla svettigt under morgondagen. Känns inte okej eftersom jag ska åka tåg i nästan 5 timmar. Då är det bra om det inte är stekande sol.
Har försökt planera lite inför morgondagen. Måste göra det när det handlar om tider, som t ex tåg osv. Blir så rädd att missa annars. Tåget går ju i alla fall vid tjugo i tio så jag åker hemifrån tio över åtta. Är på nisseplatsen vid fem i nio ungefär. Då har jag lite tid att t ex gå på toa, hämta en metro och kanske köpa någon skoj tidning på pressbyrån.

Detta blir troligtvis det sista inlägget på can2 ½ veckor eftersom jag kommer hem sent ikväll och åker tidigt i morgon. Avslutar med en väldigt fin låt som får mig att tänka på mormor. (Nikki skrev denna om sin mormor när hon dött så yeah) Om ni undrar över varför det egentligen bara är en fras som upprepas genom hela låten är det för att Nikki var waaay tooo hiiiigh för att komma på nåt mer..



Ha det vackert och ta hand om er så hörs vi om 2 ½ veckor igen! Finns hela tiden på mobilen för er som har det numret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0