A sense of purpose.

Klockan är strax efter halv sju och jag sitter uppe vid datorn. Sånt är mysigt... Ska snart göra i ordning hundarnas mat och ge dom den och då försöka sparka upp Jess så att hon kan gå med mig ut med hundarna efter att de har ätit. Sen ska jag själv ta och äta frukost, är skithungrig.
Denna vecka har troligtvis varit den mest onyttiga veckan i mitt liv. Känner mig lite äcklig. Ska i alla fall ta tag i det där när jag kommer hem härifrån (vilket är i morgon). Har ju inte kunnat motionera någonting, förutom hopprep som andréa så snällt tog med sig. Ska i alla fall röra mig ordentligt när jag kommer hem. Man känner sig mycket bättre då, och det är bra.

Börjar jobba på måndag. Fyra veckor från och med då. Sen är sommarlovet änna slut. Knasigt. Då blir det att börja år nummer två på gymnasiet. Har faktiskt sett fram emot det en hel del då det är då vi börjar med en del "annorlunda" kurser. Första året var ju i princip bara repetition. Trots att jag vet att detta året kommer bli mycket hårdare än det förra så ser jag fram emot det. Ska bli roligt.

Ska fortsätta ägna min tid åt Sweden Rock Magazine nu. Vi hörs.

Kommentarer
Skriven av: Henny

Du ska jobba i fyra veckor... 29, 30, 31 och 32 alltså? Vi börjar ju inte skolan förrän torsdag vecka 34 8D

2011-07-16 @ 16:17:53
URL: http://honeytea.devote.se

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0