A heart's required for loving.

Varit lite kass uppdatering de senaste dagarna men har varit helt slut efter jobbet. Kommer vara usel uppdatering nu i helgen också, då jag åker till Borås i morgon på förmiddagen. Hinner i alla fall med ett inlägg till ikväll plus ett i morgon på morgonen.
Tar för övrigt med mig kameran till Borås (ska till djurparken) så ni kan nog vänta er en massa bilder på vackra djur.

Sitter just nu och dränker mig själv i Disneymusik. Underbart. Finns inte bättre musik. Låtarna innehåller verkligen något och får en så känslosam och startar tankearbetet.

Skrev i senaste inlägget, i think, att jag troligtvis åker ner till Lund snart. men det blir inte så. har missat jobbet två helger denna månad pga först karlshamn och sen hundvakt, så är nog bäst om jag nite missar mer. behöver ju pengarna också. Funderar på att istället dra hem någon, men vet inte vem. För jull och lolloh tar det så lång tid att åka så man kommer i princip bara få lördagen tsm, så det är egentligen inte värt dom pengarna. Och Sass kan jag inte ta hem, det skulle bara inte funka. Matte har nyss varit här hela sommaren och åkte hem i förrgår eller nåt. Så ja.. inte han heller. Pancake är i Kosovo. Bara Mikael och Viktor kvar då.. Och mikael, den lilla skiten, kommer inte våga komma hit. Han är så blyg osv så han åker helst ingenstans utan matte (om det inte är inom lunds gränser). viktor kvar då. ska jag dra hem honom snart? måste ha hem NÅGON där nerifrån i alla fall. saknar dom så mycket. allihop. inte riktigt okej.

ska sticka ut med vovven i skogen nu, vi hörs.

Kommentarer
Skriven av: Henny

(Jag kanske kan annars?)

2011-07-22 @ 20:24:46
URL: http://honeytea.devote.se

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0