"Sanningen är en förfärlig och vacker sak och bör därefter behandlas med stor varsamhet" /Albus Dumbledore.

God morgon ni små folk som läser. Sovit gott? Jag har det, fast alldeles för kort. Låg uppe igårkväll och höll london sällskap då han inte kunde sova så jag kom i säng lite sent. menmen, here i am, trött men alive.

Pulkaåkning idag då. Hade tänkt ta med en sån rumplapp för den tar inte så mycket plats men när jag skulle gå ner i källaren för en halvtimma sen så upptäckte jag att jag har inte kar nån. var helt säker på att det skulle finnas tre stycken. men det gjorde det hur som helst inte så jag knör ner en sopsäck i väskan. det fungerar faktiskt utmärkt med sånna! sen återstår det att se om jag använder den, har planer på att sitta med andréa och vara lite social med henne då hon inte kan åka.
efter pulka-sopsäcksåkningen så ska vi till subway. sara och henny kanske hänger på, vet inte, men jag och andréa sticker i alla fall dit. Sen ska vi göra ett besök på någon videobutik också. Ska ska se om jag hittar Tigers film. Åker ner till matte om några veckor och han älskar den filmen men han har tyvärr tappat bort den så jag hade tänkt vara en snäll flicka och överraska honom med att ha skaffat fram en ny. Får se om jag får tag på en sån film!
När jag sedan kommer hem därifrån hade jag tänkt sätta mig och göra färdigt maktanalysen som ska in i morgon, och om jag hinner så ska jag lägga mig och kolla på Harry Potter and the ordet of the phoenix. Ett bra tag sen jag såg den. Men det beror helt på vad klockan blir. Vill inte se den om det gör att jag kommer i säng sent. Jag ska lägga mig tidigt idag! Nåja... åtminstone försöka.

Nu blir det i alla fall att stänga av datorn och fixa det sista innan jag går till bussen. Kanske slänger upp nåt här sen också, vi får se.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0