Get as rude as possible and let no one tell you how to live.

Var meningen att jag skulle till sci-fi mässan idag men orkade inte åka dit. hade inte alls någon lust för det. bror min ska dit in i morgon med några kompisar så funderar på att haka på. (awesome bror jag har som tillåter det).

ligger just nu och spelar tetris och lyssnar på radion. har skittråkigt och funderar starkt på att lägga mig och kolla på Harry Potter PoA men jag vet inte. börjar bli lite sent så då kommer jag inte komma i säng förrän vid närmare tolv om jag ska se på den. Får se hur det blir med den saken när jag skrivit klart här.

i några veckor framöver ska jag rida Belinda förresten.. det är jessicas lillasysters häst. jessicas lillasyster ramlade idag och fick en fraktur i armen så hon kan inte rida på några veckor så det blir att jag tar hand om det. kommer nog bli jobbigt att rida men ändå riktigt skönt. hästryggen är mitt hem, så det kommer säkert bli jättefint. snäll polle också och det gör ju saken bättre.

satt och kollade runt på aftonbladet förut och såg att både robert pattinson, taylor lautner och kristen stewart (alla tre från twilight you know...) är nominerade till 2010's sämsta skådespelare. tycker det var lite komiskt haha.. förstår det där med kristen och delvis med robert men tycker taylor är duktig. imponerad av att han gör all stunt själv också. så förstår inte riktigt varför han är nominerad. men men , alla tycker ju olika så det finns säkert många som anser att han inte är bra.
mathias berättade att eddie murphy och john travolta vunnit priser för sämsta skådespelare (vad är det för PRIS egentligen?). förstår inte riktigt det heller. har inte sett så mycket med eddie murphy så kan inte uttala mig om honom men sett en del med john travolta och han är mysig ju. men som sagt, folk tycker olika.

Åker förresten snart till Lund. Vill iväg härifrån lite och hitta på nåt och då är matte bra att ha. Att smita ner till honom är inte helt fel. Datum är inte bestämt än men lär göras snart.

är fortfarande sugen på att se på HP så ska nog ta och göra det nu. Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0