Wild child.

Kvällen har spenderats hos frisören och på fotbollsplanen. Klippte mig bara lite kortare så nu är det som vanligt igen! Lovely.
Åkte och kollade på brors fotbollsmatch efter att jag klippt mig och satan vad kallt det blev. Ligger just nu och försöker få upp värmen men det är fan inte lätt ska jag säga.

Är så hemskt sugen på att se Pride and Prejudice.. vill verkligen se den. men jag äger den inte, tyvärr. har dock planerat med kära lilla sass att se den med henne på måndag kväll. så får försöka stå ut några dagar till!


Detta är låten som hållt mig vid liv den senaste halvtimman. Den är mysig och fin och WASP är mysiga och ja allmänt söta.

Kom nyss på att jag kan kolla på pride and prejudice på youtube, den ligger uppe där! wiie. kommer dock inte hinna se klart på hela med tanke på att klockan börjar bli ganska mycket. nåja, hinner se en hel del i alla fall.

nu ska jag ner och göra mig i ordning innan jag fastnar too much i filmen. hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0