We know the truth, not only by the reason but also by the heart.

Satt inne på en hemsida förut, där man kunde lägga upp en bild på sig själv så kom det upp en lista med kändisar man var lik. Den kändis jag var mest lik (78%) var Ashton Kutcher. Surprised att det blev en kille? Haha nä, inte direkt.

 
Detta var den bild jag la upp, hahah...                                          Ser ni någon likhet med denna man? I don't...

Sitter och laddar kameran, och ska nog snart åka till Jess. Vet inte hur länge jag blir borta men inte superlänge eftersom jag ska upp tidigt i morgon. Måste därför lägga mig i tid ikväll.
Ett ord jag jäävligt sällan använder är "pepp", men jag måste få säga att jag är jävligt pepp på morgondagen! Ska bli sjukt jävla underbart. Spendera hela eftermiddagen med matte, jull, lolloh, viktor, david (i think?), pancake och möjligtvis mik. Happy Emma! Tänkte först att jag skulle ta med kameran men så slog det mig att jag är alltid så upptagen med annat att jag glömmer av att ta några kort, haha. Då är det bara onödigt att släpa runt på den hela dagen.

Nu ska jag fixa lite småsaker innan jag åker. Hörs kanske ikväll.

Kommentarer
Skriven av: i think you can guess who it is!

BILDEN ÄR TAGEN MED MIN WEBBCAMERA OCH I MITT KÖK. EMMA, du kunde ju tagit ngn snyggare bild, jag har ju tusen otroligt charmiga bilder på dig .... ÄLSKARDIGDITTSÄR hatar att du är borta. Kmr antagligen bomba din blogg, fb & mobilen tills torsdagmorgon. vet att du gillar mig med, HÖR AV DIG <3

2011-08-19 @ 11:44:06

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0