Touch me again for the words that you'll hear evermore

Det senaste har jag i princip bara haft delar ur metallica låtar som headline.... med undantag för vissa dagar. i like it. ♥

Försov mig men lyckas ändå ha en kvart kvar innan jag ska gå. Jag är bäst. (Ignorera att det beror på att jag struntade i att duscha då jag gjorde det igår)

Blev tyvärr inget inlägg igår efter jobbet men jag var så hemskt trött så det jag gjorde när jag kom hem var att läsa/vila, sedan cyklade jag in till torget för att lämna tillbaka Wuthering Heights som jag lånat (film..). På tillbakavägen fastnade jag på biblioteket i tio minuter. Det stängde nämligen sen. När jag kom hem la jag mig och läste en halvtimma och la mig i sängen. Somnade mellan halv nio och nio.

.......magknip, jag fick magknip helt plötsligt........

Blev dock väckt strax efter elva av ingen mindre än Pancake, "Jag är i Sverige igen!!!". Hann prata med honom i typ tio minuter och fick reda på att han haft det trevligt osv. Sen somnade jag om. Vaknade vid fyra, var pigg som satan, gick ner på toa och gick och la mig igen. Stängde av någon anledning av alarmet, men viktor väckte mig vid sex. Somnade dock om och vaknade igen vid tjugo i sju och upptäckte att satan jag skulle gått upp halv sju. Men men, ingen skada skedd!

Ska ner och fixa det sista (strumpor och tjocktröja) innan jag cyklar iväg till jobbet. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0