They're ready to go now.

Kameran är igång igen! Den har inte direkt varit trasig, men jag har inte använt den på några veckor. Men nu så! Har just stört min stackars Freddie i hans skönhetssömn genom att ta massa kort på honom. Men snäll som jag är lämnade jag honom till att sova vidare. Bilder kommer längre ner i inlägget...

Idag händer något som inte hänt på länge... ska klippa mig! Det har jag inte gjort på flera månader och mitt hår är lååångt. Så fort det är så långt så det fastnar under tröjan i nacken så ä det jobbigt. så det ska av nu. woeeh. Fast inte jättemycket kortare, bara lite :'D så det är bekvämt.
Blir träning ikväll också, vilket jag inte vet hur det kommer gå. Sov på nåt konstigt sätt inatt så jag har lite ont i min vänsterarm. Men vad satan, det går säkert över under dagen!

Nu när jag satt här och skrev kom en reklam om sommarjobb upp på spotify... varför gör dom reklam för sommarjobb nu, när sommaren är slut?

I morgon ska jag cykla in till coop forum och köpa block! Måste ha till skolstarten. Tänkte fixa det när jag var med Andréa i stan men kom på att det är billigare att köpa det på t ex coop eller nåt sånt, istället för på riktiga bokaffärer. Och jag sticker ju på fredag morgon och kommer inte hem förrän skolan börjar så måste fixa det innan jag åker.







Min pojke ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0