Lies of the beautiful people.

Har inte haft någon lust att skriva på ett par dagar, but i'm here now.

Dagen har varit helt okej. Tvättat en hel del kläder (mina favoritkläder) så jag har dom rena inför Lund. Vill gärna ha med mig det jag trivs mest i, haha. då känner jag mig säkrast! blir tre par byxor plus fyra olika ombyten för överkroppen. det borde ju räcka till sex dagar. i annat fall får jag dyka in i mattes garderob och sno lite kläder från honom.

Det är allt annat än tyst kring mig. Har Mötley Crüe spelandes på hög volym i en cdspelare till vänster om mig. Gamla goa Crüe... ♥ Annars har det varit mycket System of a down idag. Blev också lite Cradle of Filth framåt sju. Mestadels för att Viktor sa åt mig att lyssna på någon låt och för att jag sedan letade efter en grej. För ca fyra år sedan visade mathias mig en video med folk som stod runt ett badkar och hade armarna ovanför badkaret och spelade fiol på sina armar med kniv eller nåt sånt. På fyra år har jag inte kunnat släppa den videon och igår blev jag hemskt nyfiken på vad det var för nåt så frågade mathias och han sa att det troligtvis var något med Cradle of Filth. Har därför spenderat en hel del tid med att försöka hitta den videon. Det är dock lite jobbigt för jag kan inte se på alla musikvideos med Cradle of Filth för att det kan innehålla "material som är olämpligt för vissa användare".


Någon som har förståelse för att man inte får se alla musikvideos med dessa pojkar, haha?

Kvällen ska spenderas med läsande (sjunde boken på sju dagar, haha.. så sammanlagt har jag läst ut en bok om dagen den senaste veckan). Det var nog väldigt bra att jag köpte så många böcker när jag och Andréa var på second hand och loppis! Ska också ge mig iväg ut i skogen med min kära hund, och låta honom springa fritt lite. Ska ta och göra det nu när jag skrivit klart här för då har han ätit färdigt och är redo att gå ut.

Har börjat läsa En ö i havet av Annika Thor (vet nog en som blir glad över det.. ♥). Hari nte läst mycket alls än så kan inte uttala mig om den. Är på sida 33!

Byggde mig förresten en bokhylla igår, men den gick inte upp på rummet.. fuck my life. Får ta isär den och ta upp den i delar och sen sätta ihop den igen. Den är asful, men jag vill ha den ändå för då kan man se mina små böcker! Bättre det än att dom får ligga nerknödda i lådor, där dom inte ens får plats längre D:

FÖRRESTEN, OM NÅGON HAR SKÖNLITTERATUR ATT GÖRA SIG AV MED FÅR DOM VÄLDIGT GÄRNA GE DEN TILL MIG. VAD DET ÄN ÄR FÖR NÅT! Jag blir en glad pojke då :'D

Vet inte riktigt vad jag sitter här och tjötar om, skriver inget vettigt ändå. Men jag är på skrivhumör, och då blir det så. Kanske måste ta igen de här dagarna då jag inte bloggat?

All in the name of...
All in the name of rock n' roll
All in the name of rock

Kanske dags för mig att stänga av musiken, dra på mig byxor och mössan och sticka ut sen.. Vi hörs!

Kommentarer
Skriven av: Henny

Om du inte menade att det är jag som blir glad av att du läser En ö i havet - då vet du nu att jag blir det c:

2011-08-15 @ 22:06:54
URL: http://honeytea.devote.se
Skriven av: Andrea

ÅH MIN VÄN! Att du äntligen inset - En ö i havet är ju underbar! Säg till när du läst mer, och när du läst ut den kan du låna resten av mig! :D <3 I'm happy!

2011-08-17 @ 18:18:34

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0