It's hard to know just who you are.

Gott humör idag, ohyeah. Det gillar vi!

Planerna för dagen är la inte så jättestora på något sätt.. är hemma med syskonen fram till strax efter fyra och under den tiden ska jag se till att packa inför lund (det blev inte av igår) och resten av tiden ska jag la läsa och lyssna på musik. Sån där lugn dag.
När mamma kommer hem från jobbet ska jag iväg till Jess och fota henne när hon rider. Stannar dock inte så länge eftersom jag ska upp tidigt i morgon och sätta mig på bussen in till göteborg. Vill kunna lägga mig hyfsat tidigt ikväll så jag inte är alltför trött i morgon. Det är aldrig roligt att vara det. Åka tåg trött - nejtack!

Både igår och idag har jag suttit och kollat på samma youtubeklipp väldigt många gånger.... ni måste kolla på det. det är inte speciellt långt. och snubben i klippet är ju fan underbar. radiopratade på bandit rock. så söt hahah..



Visst är han söt? xD Kan inte sluta le när jag kollar på det haha. verkar heller inte kunna sluta kolla.
någon mer än jag som förresten reagerar över hans likhet med karlsson på taket när han säger "mustasch". hans mun är aslik karlsson på takets mun då! men han är mycket sötare än karlsson på taket höhö.

nu ska jag fortsätta glo på detta klippet och sen ta fram boken. ja, andréa, den är bra! har faktiskt läst en hel del i den nu. inte så värst mycket kvar. femtio sidor or something.

ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0