I'd rather cut you than the wedding cake.

Bloggen har stått stilla ett par dagar, men jag har haft annat för mig. Bland annat spenderat både måndag och tisdag på biblioteket. Har läst en hel del och det är så mysigt så kan inte slita mig ifrån böckerna för att logga in här och klottra ner några ord.

Idag fick Uddevalla besök av lilla mig och jag köpte mig två böcker av Katarina von Bredow. Andréa har visat sig vara en ganska pålitlig bokkälla och hon säger att den kvinnan skriver bra böcker så jag tänkte att sure varför inte? Har hur som helst börjat med den ena, Som jag vill vara, men har endast läst ett kapitel så kan inte direkt uttala mig om den.

I morgon.. hm, planer? I don't know. Jobb, och sen ingenting. Ut och gå i skogen with my doggie om det inte är alldeles för dåligt väder. Regn stoppar mig inte men åska gör det. Då stannar jag inne. Men det är nog fint väder i morgon! Man kan ju hoppas åtminstone. Blir kanske min sista dag på jobbet i morgon också för en kvinna som ville sno åt sig en av mina dagar då hon skulle på begravning nästa fredag och inte ville slösa på sina semesterdagar, or something. Det stör inte mig, för då kan jag spendera mer tid inne i göteborg with my love. ska kolla ny väska och även köpa mig skolsaker. block, pennor osv. Har inte tid att göra det närmare skolstarten då jag sticker till Lund. Oh det kommer bli så nice. Saknar människorna där nere!

Ligger och dregglar över Murderdolls och förälskar mig i deras låttexter...

I hope and pray every day
I'll get the news that you passed away
So take your life and turn it off
Goodbye, so long, get lost, fuck off


Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0