I can not live without my life. I can not live without my soul.

Jag är trött. Så sjukt trött. Kom inte i säng förrän elva igår och somnade vid kanske halv tolv. Gaaah. Måste lägga mig tidigare, mmh. Ikväll ska jag i säng absolut senast halv tio. Trust me, jag kommer lyckas (hoppas jag) ...

Var hos Jess hela kvällen igår. Vi var ute och gick i skogen och Hobbe fick springa av sig. Han blev trött höhö. Bra det!

Åker iväg till jobbet om tio minuter.. känner verkligen inte för att jobba idag men det är lugnt, jag klarar mig nog igenom dagen.

I morgon var det planerat att min lille vän skulle komma hit efter jobbet och att vi skulle mysa lite på biblioteket men det blir att jag åker in till stan istället. Jull och Gandalf är där då så ska träffa dom också. Det känns som att det var längesen. Fast.. egentligen var det ju inte det. I morgon är det exakt fyra veckor sen jag träffade Jull sist. Nåja, ska se till att ha en mycket trevlig kväll i morgon!

Hinner inte skriva mer nu, vilket egentligen är bra för jag kommer inte på nåt att säga... heheeee. Vi hörs la sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0