Hidden inside.

Då var det dags igen. Jobb. Börjar dock inte förrän åtta, så jag hade lite sovmorgon till halv sju! Vilket jag har varenda morgon de två närmsta veckorna. Det är fint.

Är så hemskt trött. Somnade lite för sent igår, vid halv ett ungefär. Måste lära mig att lägga mig tidigare. Ikväll ska jag fan i säng vid nio. Jag ska!

Efter jobbet ska jag nog bara ta mig en cykeltur in till torget för att lämna tillbaka en film. Sen ska jag hem och läsa. Har börjat läsa Ivanhoe men har inte kommit speciellt långt i den så har ingen åsikt om den än. Men det kommer, trust me. I morgon kanske, eller redan ikväll.


Mysig låt, mysiga pojkar. Tänkte att en liten låt mitt i texten kanske får det att inte se ut som lika mycket tråkig text höhö.


Cyklar iväg om femton minuter. Tänk att jag lyckades ha hela tjugo minuter kvar innan jag sticker. Och jag är nästan helt klar också! Det enda som inte är färdigt är att ta på mig strumpor och lägga ner musiken. Men det fixar man ju på tre minuter.
När jag får sån här tid över vill jag dock bara lägga mig ner och sova... Eller egentligen vila bara. Men det kan jag inte, det vet jag. Om jag lägger mig och vilar kommer jag somna och vakna upp vid halv tio och få ryck för att jag missat jobbet, haha.. det vill jag inte ska hända!

Förresten, bra nyheter! Jull, Lolloh, Gandalf och David kommer förhoppningsvis hit några dagar i veckan. Julls och Lollohs morsa har någon faster eller nåt i Göteborg som de ska bo hos, så kommer få träffa dom lite innan malmöfestivalen, hohoho.
Påtal om malmöfestivalen....skulle ju sova hos Sass under den tiden, men blev ändrat till Matte, eftersom Sass inte mår så okej. Så det blir att jag dumpar min lilla kropp hemma hos Matte  19-24 augusti :'D

Ska ta och springa iväg och göra i ordning mig nu och sen sitta och vänta in den lilla tiden innan jag cyklar iväg. Vi hörs ikväll!

I can not live without my life. I can not live without my soul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0