Filled with hope and filled with pride.

God morgon god morgon. Det är kyligt idag.. Bra att jag ska gå inne och jobba hela dagen höh.

Tog mig en cykeltur till biblioteket igår och var där ganska exakt en timme. Hittade mig en bok, Bryta om tror jag den hette, och började läsa lite. Blev helt fast så lånade den och låg och läste hela kvällen igår. Tyvärr blev det lite sent. Och jag vet att jag håller på med Ivanhoe just nu men jag kunde inte låta bli. Blev helt 100% fast i den, haha..
Tar med den till jobbet idag så jag kan läsa lite på rasten (:

Efter jobbet hämtar mamma mig, så åker jag iväg till Jess. Hobbe följer med. När jag kommer dit ska jag ta och käka nåt och sen vänta in Jess. När hon kommer hem ska vi ut och gå i skogen med Hobbe. Vet inte om någon av hennes hundar följer med? Det märker vi i så fall!

Har lite att göra innan jag ska sticka, så vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0