.

Gårdagen var awesome. Jobb hela dagen, slutade lite tidigare och duschade och gjorde mig i ordning på jobbet. Sen gick jag till bussen och tog mig in till Göteborg där jag var en litens tund med Jull och Gandalf. Puss på er ♥ Vi mötte upp Andréa vilket var oooerhööört nice för jag har inte sett henne på så länge. Subway blev det, höhö. Surprised? Didn't think so. Efter det stack jag och Andréa till biblioteket och Jull och Gandalf gick någon annanstans. Biblioteket stängde klockan åtta så då gick vi och handlade och satte oss sedan vid fontänen. När klockan blev strax efter nio fick jag ett litet infall - ville inte hem. jag ville till andréa. Så vi gick upp och köpte sådant man behövt när man sover över hos folk (tandborste, underkläder) och sen åkte vi hem och la oss och kollade på film. Mysigt var det.

Gick upp tidigt i morse och cyklade iväg till lindome station. Tåget var inställt. Woeh. så pappa körde förbi lindome och hämtade mig där istället för att hämta mig på nisseplatsen. Åkte till Cloe och var där ett par timmar. Underbart att se henne igen, att lukta på henne, röra henne.

Är svintrött så ska hoppa i säng nu och lägga mig och sova lite innan jag ska åka iväg. Hörs i morgon någon gång, ska till Jess ikväll nämligen. (Dålig jag är som aldrig är hemma, inte ens på nätterna.)

Ha det fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0