Connect your throat to the nearest razor.

Nåt av det som ligger högt upp på min lista över saker jag inte tycker om är mardrömmar. Trots att man egentligen vet att det bara är på låtsas och man ligger och tänker "kom igen, vakna nu då." så går det inte och man är rädd ändå.
Vaknade vid fyra inatt av att jag drömde att jag blev våldtagen. Jag och skådespelaren Joel Kinnaman (av någon anledning?) gick i stan helt ensamma för det var väldigt tidigt på morgonen. Så kom två killar gående och vi tänkte inte mer på det. Den ena killen gick fram till Joel och den andra till mig och så bara tog han tag i mig och så och sen vaknade jag med ett ryck. Det var inte kul. Nåja, jag kunde i alla fall somna om i lite mer än en timma till och förutom den drömmen så har jag sovit fint hela natten!

Idag blir det jobb, sen hem och gå ut med hunden och sen läsa. Woeeh. Myskväll helt enkelt! Ska i säng nio idag, ja det ska jag. Måste sova. Och vill fan vara ledig i morgon så ska smsa Carina och fråga om hon ville sno min morgondag. Hoppas hon vill det c:

Nåja nu ska jag fortsätta göra mig i ordning och sen ska jag cykla iväg till jobbet. Det är ändå ganska trevligt att åka dit när man tänker på att det kaaanske är sista dagen och annars näst sista. Happy me, ohyeah.

Nä men vi hörs då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0