And where do we belong?

När internet segar, då blir jag pissed.

Tröttheten går inte att dölja idag. Det syns på mina ögon, under mina ögon, sättet jag pratar och går på, gäspningarna. Kom i säng alldeles för sent igår.. halv tolv. och gick upp vid tjugo över fem, så det blev inte mycket sömn inatt. men jag har siktet inställt på klockan nio ikväll. då ska jag ligga i sängen och försöka sova. Önska mig lycka till!

Folk, jag behöver veta hur lång en stor marabou choklad är!

Ska åka till jobbet om ungefär tio minuter. Woeh. Nästan alla folk har kommit tillbaka från sin semester denna vecka så det kommer vara jättemycket att göra. Not funny. Men jag klarar förhoppningsvis av det. Och de som bestämmer där jag är och städar sa till mig att om det inte funkar så ringer dom bara dit en till som kan hjälpa mig. Det känns ändå lite tryggt.

Nä nu ska jag dra.. Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0