Adrenaline crash and crack my head.

Gick ju inte så bra med det där med att lägga sig halv nio. kom i säng tre timmar senare än det hehe. Var lite rädd att jag inte skulle orka upp i morse men jodå, jag kom upp. Känner mig inte stressad heller för jag duschade igår på eftermiddagen så mitt hår är icke äckligt. behövde därför inte duscha när jag gick upp, så jag har ordentligt med tid på mig. Det är vackert!

Cyklar till jobbet om 40 minuter, och innan dess ska jag hinna borsta tänderna, klä på mig och packa väskan. Ska ju in till stan direkt efter jobbet så måste ha med kläder och duschprylar nu på morgonen. Hinner förhoppningsvis med bussen som går 16.37. Annars är det lite bra för om jag inte hinner med den så går det en buss femton minuter senare. De går ju vanligtvis bara en gång i halvtimmen men när det är jobbtider så går de en gång i kvarten. Oerhört praktiskt!

Nåja, nu ska jag fortsätta göra mig i ordning. Vi hörs ikväll antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0