You can take the future even if you fail.

Kan börja med att snacka om matteprovet så kan jag glömma det sen. Känns som att det gick hyfsat bra faktiskt. Får G i alla fall! Woho. Matte är fan inte min starka sida...

Hade planer på att ta en bok och gå ner till havet med hunden och lägga mig där och läsa medan han leker i vattnet, men i bussen på väg hem började jag må jätteilla och få ont i huvet och när jag gick hem från bussen vinglade jag från sida till sida. Fick ont i benet för jag vinglade rätt in i ett staket. Kändes lite konstigt...helt snurrig och borta. Det är lite bättre nu i alla fall. Blev inte att jag gick ner till havet med hobbe pga det.

Ska upp vid sex i morgon, åker till gymmet med mamma och hennes kompis vid halv sju.

vet inte varför jag skrev detta inlägg. woho. hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0