Yesterday all my troubles seemed so far away.

Sitter och lyssnar på Beatles sista stunden innan jag ska cykla iväg. tio minuter kvar. sen bär det av till brors fotbollsmatch. den slutar inte förrän ca 9 och ska cykla hem då så kommer hem ikväll nån gång..

har kollat på Tjenare Kungen (älskar den filmen hehe..) såg dock inte klart den. kan den ändå utantill så det gör inte så jättemycket. kan spela upp filmen för mig själv i huvet så missar jag inte slutet! asbra idé ju.

skaffade mig en ny tröja idag förresten. en rutig skjorta. mysig är den. ska se om jag hittar lite mer kläder i morgon. ska till second hand med andréa då :) sen blir det la att plugga en del på historian också.. prov på tisdag. wiho.

vill hitta på nåt snart. åka härifrån eller dra hit nån...får se hur det blir med den saken.

ska sticka iväg nu. hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0