When love must die.

Ligger såhär på  kvällen och lyssnar på Queen. Freddies röst är fan underbar. Det är lite sjukt att det typ är det enda bandet som låter bättre live än på platta. Men det är så det ska vara!
Blir nästan lite tårögd när jag kollar på videos med dom och tänker på att freddie är död. Känns inte riktigt okej. Varför dör massa bra musiker?! Inte heller det känns riktigt okej.

Nå.. jag fick tillbaka min kamera idag! Så nu ska jag knäppa bilder i Karlshamn och slänga upp här när jag kommer hem. Fick även hem mina glasögon. Nu slipper jag ha så ont i huvudet! Har inte haft på mig dom på ett par dygn och får sån spänningshuvudvärk då. Men nu är det borta, wiho.

Gick över till Bon Jovi nu. Härlig musik det också! Längesen jag lyssnade på dom. Jons röst är mysig, verkligen sån musik man kan lyssna på när man ligger i sängen och bara ligger och slappar.

Thank you for loving me. For being my eyes when i couldn't see. For parting my lips when i couldn't breathe. Thank you for loving me.    - Thank you for loving me, Bon Jovi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0