The smell of red onion when you wake up...

Satt och åt pasta/kycklingsallad till kvällsmat igår och det blev några rödlöksbitar kvar i bunken jag åt ur, och det luktar asmycket i mitt rum nu! lite skoj egentligen.

Idag blir det skola med tyskainlämning (bara svara på några frågor...), inlämning av mediedagbok på samhäll och matteprov. Det sistnämnda fasar jag fan för. Det är tur att man får ha formelblad, annars hade jag gått under. Alla siffror, regler, blabla, gör mig förvirrad. Att jag inte är särskilt intresserad gör ju inte saken bättre heller.

Åh måste berätta om igår.. jag vaknade upp hemma hos jess och sen skulle jag tagit bussen till torget men hennes pappa kom hem och körde mig för han skulle ändå det hållet. så satt jag på biblioteket i tre timmar och pluggade, sen blev jag hungrig och satte mig på eat och åt ltie och pluggade. så kommer BUSSKENNET och jag satt helt ensam på ett bord. så står han och glor bort mot mitt håll och jag höll på att svettas ihjäl av rädsla. PRECIS då så kommer jennie, hon som jag väntat på, och bara "hej ska vi gå?". det var fan nära ögat! det mest dumma var ju att när jennie kom så vinkade jag åt henne och hon kom från samma håll som busskennet stod så han trodde jag vinkade åt honom så han började flina och vinka tillbaka. ew, äcklelgubbe.

nu såg jag att tiden rann iväg... måste gå till bussen. hörs ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0