Math is a wonderful thing, math is a really cool thing.....NEJ.

Försökte härma Jack Black i School of Rock där men nej, kändes inte riktigt ärligt...
Håller på att plugga inför provet på fredag och har fastnat på ett äckligt tal. Blir galen. Hade tänkt att när jag skrivit klart detta inlägg ska jag plugga till kvart över åtta och sen sticka ner och äta, sen lägga mig i sängen och  läsa till halv tio. Sen blir det faktiskt läggdags. Det MÅSTE bli det. Har sovit kasst de senaste nätterna så måste ha min sömn. Wish me good luck guys!

Hade massor att skriva men det försvann direkt jag öppnade "Nytt inlägg", så för en gångs skull får ni en liten kort uppdatering.

Hörs i morgon eller ikväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0