I'm home again!

kom hem igår kväll. har inte orkat blogga förrän nu. hade det underbaaaart i karlshamn! kan dra lite dag för dag vad som hände.

Måndag: Gick upp vid sju, tog bussen tio över åtta in till stan. tåg till lund, väntade där i 45 minuter helt ensam (sass försov sig haha). hoppade på nästa tåg som tog mig till karlshamn där david och lolloh hoppade på tåget. 50 minuter senare hoppade vi alla tre av i karlskrona och träffade pancake. underbart att se honom igen. alla vi fyra vände stegen mot people där lolloh skulle pierca näsan. hon blev så vacker så vacker! medan hon gjorde det så stod jag och pancake utanför och pratade om allt möjligt. när lolloh var klar bad vi pancake att säga var han tycker vi bör äta (eftersom han bodde där förut så vet han ju alla bra matställen) så vi satte riktning mot någon pizzeria som hette....något. där käkade vi och satt och snackade. sen skulle pancake åka hem. när vi stod och väntade på bussen blev jag lite smått förolämpad haha! fast det var ju bara på skoj. hur som helst.. pancake ställde sig och småsparkade mot mig på skoj och jag typ "tänk om du kunnat sparka över mig!" och han bara "det kan jag nog. fast inte nu. de här byxorna med häng begränsar mig en hel del" så ställde han sig med benen så mycket isär som det gick och då blev det ca en halvmeter emellan fötterna. så kollar han ner på avståndet och säger "fast.. det är väl typ såhär lång du är?". jo eller hur, asshole ♥ sen började han skratta och kramade mig, så ja, det var ju bara på skoj haha.
Efter det åkte i alla fall jag och lolloh hem till karlshamn och david till malmö. sen var dagen typ slut.

Tisdag: Befann oss hemma hos Lolloh hela dagen. Vi red lite, hjälpte hennes mamma i trädgården, hoppade studsmatta osv. Sån mysdag helt enkelt.

Onsdag: Bestämde oss för att se på bio så vi bokade biljetter till Hur många lingon finns det i världen och tog moppen in till Bräkne-Hoby där vi hoppade på tåget in till Karlskrona. Knallade runt där i typ en timma och stötte på en härlig filur som vi pratade med. Han kom fram med några blanketter och sa "ni ser ut att gilla sån här musik. kom på den här spelningen!". lolloh skulle kolla upp vad det var och gå om det var nåt bra men jag kan ju inte eftersom jag bor här uppe i cpstenungsund. Vi såg hur som helst filmen sen och den var rolig men ändå hemsk. både jag och lolloh började gråta haha. just det ja, innan bion så skulle vi leta upp hemtex åt lollohs morsa och köpa nåt där. så hittade vi det inte och pancake bara "men ni ska gå till lotus och så ligger det där" så vi gick till lotus men där fanns inget hemtex. så kom det fram till sedan att han menade RESTAURANGEN lotus, vi hade gått till KLÄDAFFÄREN lotus. fast det var egentligen bra att han inte sa "restaurangen lotus" för då hade vi kunnat leta ihjäl oss eftersom den restaurangen tydligen inte finns kvar (det finns nackdelar med att be om vägbeskrivning från någon som inte bott där på ett tag).

Torsdag: Gick upp klockan sju, gjorde oss i ordning och tog bussen vid tjugo över åtta in till karlshamn centrum. därifrån tog vi tåget till malmö och mötte upp david och matte. eller ja matte hoppade på tåget i lund så han åkte med oss den sista kvarten. gick runt i lite klädaffärer (hittade dock inte ett skit) och så åt vi osv. sen var vi trötta i benen och då satte vi oss i en liten park och snackade. just då ringde pappa och berättade att cloe åkt (var egentligen beredd på det) och jag bröt ihop och förstörde stämningen totalt. men men, det blev bra sen till slut i alla fall! så när klockan var ca sex tog vi en promenad till malmö central och köpte oss lite käk och väntade sedan på mitt tåg. vinkade av mina kära vänner och klev på tåget för att åka iväg från där mitt hjärta vill vara. aja, jag får ta mig ner snart igen! när jag fått tillräckligt med pengar höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0