I'm forever keeping my angel close.

Känner mig lite sentimental såhär på kvällen. knas knas. fastnade i att kolla på bilder på carl och det började då att rinna tårar nerför mina kinder. Han är så vacker, så underbar, och jag undrar hela tiden varför detta hände just honom. men hade det inte varit honom hade det varit nån annan, och då kanske någon annan kusin någonstans i världen suttit och skrivit just det här. även om jag tycker det är hemskt att det hände just carl, så är jag så oerhört tacksam över att han lever. 3.5% chans...wow carl, du lyckades verkligen, mitt kära mirakel. Tack för att du stannade hos oss.

Carl...
Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
And I'm gonna be here forever more



mycket prat om carl ikväll, i know, men det får ni stå ut med. kommer troligtvis bli så efter varje gång jag träffat honom, och en hel del andra gånger också. speciellt på kvällarna, det är då jag börjar fundera så mycket. det kommer nog lugna sig efter ett tag, haha...

ska ligga här lite till och sen läsa ut sista kapitlet i del 1 av boktjuven. sen blir det till att sova. lolloh sa till mig att lägga mig tidigt ikväll men.. ja, det gick ju som det gick med det. oops... ska i alla fall rida i morgon och på söndag kommer en kvinna och kollar på cloe.

Blir inget mer inlägg ikväll så säger godnatt nu.. godnatt.

Kommentarer
Skriven av: Sofia

Det är verkligen ett mirakel att han lever. Det är inte klokt egentligen, när man får typ 20 % chans att överleva så är det typ.. Väldigt stor risk att man dör.. Men ja, mirakel händer verkligen! Och det är han ett bevis på!



Förresten borde du få pris för du orkar läsa den där bokej, läste fem sidor typ.. Sen la jag ner!

2011-04-09 @ 20:18:34
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0