ENTER HEADLINE HERE

Asnice väder ute nu ju! Hoppas det är lika bra väder i blekinge, annars blir jag ledsen. förresten, det har blivit lite ändrade planer när det kommer till min miniresa. såhär ser det ut nu..mestadels måndagen som är ändrad.
Måndag: Åker till Lund vid halv tio, är framme där fem i tolv, väntar i 45 minuter på nästa tåg som ska ta mig till karlshamn. Väl i karlshamn (tjugo över 2) hoppar jag INTE av tåget utan sitter kvar, så kommer lolloh och david på tåget och så åker vi tillsammans till karlskrona. vi kommer vara framme i karlskrona strax innan halv fyra. anledningen till att vi ska dit är för att lolloh ska pierca sig i sin lilla näsa. pancake möter upp oss på karlskrona station och går med oss. får se om han orkar vara med när lolloh piercar sig, annars får han och jag gå någon annanstans så länge. Åker hur som helst till karlshamn igen på kvällen och hem till lolloh. david åker inteee med, och inte pancake heller.
Tisdag: Är i Karlshamn och gör någonting. Kanske bio? No idea.
Onsdag: Karlshamn och gör nåt.
Torsdag: Går upp tidigt, åker till Malmö och är där till strax innan sju. Då tar jag tåget hem och är hemma i Göteborg vid halv tio på kvällen. Tar sen bussen hem och lägger mig och sover!

Ska vara ordentligt aktiv med kameran. Har ju fått tillbaka den nu. Woho! Ska faktiskt ta och ladda den just precis nu, annars glömmer jag det... eller nä, först ska jag lägga in bilderna på datorn. det är en hel del från karlshamn över nyår och från när jag var hos sass. slänger upp de bilderna här sen i ett nytt inlägg.

However... har varit i stallet idag och huggt en hel del ved när jag kom hem. Innan jag åkte till stallet också. Bra träning för musklerna! Har dock fått en blåsa på handen som gör ont, men den försvinner la snart. en blåsa är ju inte direkt hela världen.
Hur ser kvällen ut då? Jo jag ska hugga lite mer ved tror jag, packa inför resan och jobba. Skönt att jag inte kommer behöva ha med mig så mycket grejer. kommer lätt få plats i min skolväska. Behöver bara ha med underkläder, pengar, mobilladdare och hygienartiklar. kläder osv lånar jag av lolloh. väldigt bra att det inte är så mcyket och tungt att bära för ska ju släpa runt på det hela kvällen i karlskrona. i need to rent a packåsna.

bilder från karlshamn kommer snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0