Dag 03 - Min bästa resa

Jag är en sån person som föredrar små kortare resor än stora långa tuffa grejor. så jag måste få säga att min favoritresa är när jag var i karlshamn över nyår.. anledningen till detta är att jag träffade så många fina vänner som jag sällan ser: lolloh, jull, david, matte, pancake, gandalf och johanna.

det var mysigt att spendera nyår med julls och lollohs familj. sen så den lilla avstickaren in till malmö var ju så härlig. satt mest och snackade vid ett bord med pancake, johanna, gandalf, johanna, jull, lolloh och david. satt där i ca 2 timmar innan pancake skulle sticka iväg till tåget och åka hem. sen gick vi på stan i ca 1-2 timmar innan vi mötte matte och var med honom i en timma innan vi skulle åka tillbaka till lilla karlshamn.

åker snart dit igen, hoho. på påsklovet! jull är tyvärr inte hemma då, hon är i london med gandalf och hans familj. vilket as <3 så det blir bara jag och lolloh. sen så träffar vi nog johanna också. awesome! och på torsdagen blir det att åka in till malmö och träffa lundfolk, david och förhoppningsvis pancake. kommer bli precis lika underbart som det alltid är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0