Dag 02 - mina smeknamn

Hmmm... jag har inte många smeknamn. Ska jag vara ärlig har jag endast ett som faktiskt används ordentligt.

Puder. Pancakes smeknamn på mig. Kom till så att han började kalla mig för pudelrockare pga en del av det jag lyssnar på. Thrashare som han kallar pudelrockare för poser. då tog han helt enkelt och blandade dom två. pudelrockare och poser = Puder.
Det är la det enda smeknamnet jag har som används ordentligt, då jag aldrig någonsin varit med om att han kallar mig Emma..

sen så är det ju svårt att hitta ett smeknamn på mitt namn. jag menar om man heter typ sebastian är det ju hur lätt som helst.... sebbe, bast osv. men Emma, vadfan kan man göra om det till? I och för sig så BEHÖVER man inte göra om det för det är lätt och enkelt att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0