Being happy doesn’t mean that everything is perfect. It means that you’ve decided to look beyond the imperfections.

Sitter på Jessicas golv och äter frukost. Hon stack till bussen för en halvtimma sen och då låg jag och sov. Gick upp tio minuter efter att hon gick och sen duschade jag, gjorde i ordning frukost och satte mig här. Hela huset för mig själv, mmmh vad mysigt. är här i ca en och en halv timma till, sen drar jag till busshållplatsen och åker in till torget för att köpa godis och påskägg. Tar sedan bussen hem och pluggar. ikväll blir det träning med mamma på sportlife. men ja, förutom det blir det pluggning hela kvällen. har några frågor som ska besvaras i tyskan och matteprov.. huueh. Försöker intala mig själv att det sistnämnda där kommer gå braaaa.

vet egentligen inte vad jag ska skriva.. är väldigt sugen på cheese balls eller vad det nu heter. det fanns sånna där nere. funderar på att gå ner och käka lite sånna. onyttigt värre men äh, ibland kan man få unna sig!

läste för övrigt ut boktjuven igår. det var en väldigt bra bok. gillade sättet den är skriven på och ja den var ju tjock och så men inte alls svår att ta sig igenom. en sån bok som man läser och tänker "ett kapitel till.. nej ett till... nää jag hinner nog läsa ett till åtminstone.. eller kanske det sista NU då.. nää.. ett till..." tills den är slut.
Nu ska jag bara bestämma vilken nästa bok jag ska läsa blir. Svårt svårt. Får gå hem och kolla vilken jag vill läsa. har typ tre böcker jag inte läst än. sen så har jag en jävla lång boklista på 3 A4-sidor hoho. den ska följas slaviskt. i sommar blir det fan min bokguide.

nu ska jag ta mig ner och trycka i mig lite sånt gott. hejsvejs .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0