Back to black.

Skrev ett inlägg igår, med bild och allt, men nej det ville inte dyka upp här. Fan vad dålig stil.

Är astrött. Kom nog i säng lite sent igår. La mig vid kvart i tolv men somnade inte förrän vid halv ett ungefär. Drömde nåt skitläskigt. Jag och min familj skulle på semester någonstans där vi var tvungna att flyga, och för att komma till vårt flygplan var vi tvungna att först flyga på nån rund platta för att komma upp till översta våningen där planet var. så när vi var utanför fönstret till översta våningen så bara BAAM - den runda plattan faller rätt ner. jag blev asskraj och vaknade med ett ryck. klockan var då kvart över fyra. kolla på klockan och bekräftade att jag kunde somna om ett par timmar till.

Det har varit asnice väder nu i helgen, trots att det har blåst, så när jag vaknade nu i morse ville jag att det skulle vara lika fint.. men nej, det syns ingen sol. ändå ser det ut som en sån där dag där det är dåligt på morgonen och framåt nio ungefär så spricker det upp. hoppas hoppas hoppas det är en sån dag! Vill ha lite värme. Kunde faktiskt sitta ute och läsa i lördags eller när det nu var. Och igår kunde jag rida i munkjacka med uppkavlade ärmar! Helt awesome. Det märks att våren är påväg, ohja. När det börjar lukta rutten tång här vid havet...

Klockan är faktiskt ett par minuter över halv åtta så ska ta och stänga ner här och ta på mig. går till bussen vid ca tio i. sen kan jag sova hela vägen till skolan! Underbart. Jag gillar att sova, hoho.

Nä men hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0