Another way to die.

min kropp är död. har sån jävla träningsvärk efter igår. hade planer på att åka och träna med mamma ikväll men orkar inte, ville ändå göra det för visste att mamma inte skulle annars. men sen så ringde hon och sa att hon fortfarande känner sig förkyld så det blir inget. feels good.

slappdag idag. ska ta och plugga ikväll och sen så läsa lite. 

vet verkligen inte vad jag ska skriva.. känner att det varit lite dåligt med bilder det senaste, men jag har inte min kamera hemma, den är på besök hos jess. hon behövde den till nåt skolarbete. however, jag kan ju bjuda på lite gamla bilder. tänkte visa lite bilder på lund/karlshamnsfolk eftersom det är dit jag ska snart.

fast öh, jag kom just på att jag sitter på pappas dator och där finns inga bilder. bilder kommer senare, alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0