You're the warmest thing I've ever found.

Känner att uppdateringen inte är den bästa men det är inget jag tänker be om ursäkt för.

Både gårdagen och denna dag har varit ganska...ja...inte alldeles för händelserika men ändå ganska. igår var det ju skolan och sen red jag innan jag åkte hem till jess. stannade över till idag och så har jag även jobbat lite och sådär. sen inget mer tror jag inte.

känner verkligen inte för att blogga så jag vet inte varför jag gör det. Nån som har nån idé om det?

i morgon ska jag börja läsa Deathnote 2. ska även försöka bli klar med den så att sara kan få tillbaka den på måndag, annars får hon den troligtvis på tisdag. ska städa stallet och så i mrogon och göra läxa..

det här var nog mer ett sånt där "jag är inte död" - inlägg för jag vet inte alls vad jag ska skriva och jag vill egentligen inte ens skriva nåt.

vi hörs.


Kommentarer
Skriven av: Sara~

Du behöver inte skynda med boken :D jag vill bara att du ska läsa och komma vidare i serien så jag kan vara manga nörd med dig! <3

2010-09-19 @ 10:41:25
URL: http://nakenunderlatex.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0