You're all I need, make you only mine.

God morgon god morgon... Har varit vaken ungefär en och en halv timma och funderar på vad jag ska hitta på idag. Skulle åkt med på måns fotboll och tagit ännu mer kort men så är vädret lite småkasst och då vill jag inte det. ska rida sen i alla fall när fotbollen är klar. awesome. ska nog ta och rida ut lite och sen rida på ängen och sen avsluta med en liten runda upp i skogen. Har sån beslutsångest om vad jag ska göra nämligen hehe.. red ju inne i ridhuset igår så skulle la egentligen tagit och ridit ut bara men så kan jag ju ta och rida lite dressyr på ängen. det är ju ändå en äng och dressyr så det blir inte som igår vilket var markarbete och ridhus.  men jag tar och både rider ut och kör lite på ängen. det blir säkert bra.

sen så efter det ska jag till farfar. han fyller 61 idag! släkten kommer dit då... blöh. Ta det inte fel, jag tycker om min släkt, men det finns ju en del personligheter där i som jag inte känner för att träffa alls. men jag måste dit, för farfars skull. får helt enkelt stå ut med de personer jag inte funkar så bra ihop med haha!

Hmm vet inte alls vad jag ska göra när jag kommer hem från farfar men då är la klockan lite senare så jag behöver egentligen inte göra nånting alls då. Har ingen läxa tills i morgon så finns inget sånt att göra. Ska la antagligen bara vila och sådär. Lägger mig tidigt idag eftersom jag ska upp i morgon och iväg till skolan. Har lång dag. Som tur är har man vissa trevliga flickor i skolan som hjälper mig att stå ut med dessa långa dagar :D Alltså visst det är ganska roligt i skolan men blir ju ännu roligare när man har fina människor där!

Nu ska jag sluta upp med mitt tjöt och avsluta detta inlägg med lite bilder på min häst. Jag älskar henneeee ♥






Kommentarer
Skriven av: Andréa

Isterband <3

2010-09-12 @ 16:38:34
URL: http://regnkysstasfalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0