Vart skulle man vara utan vänner?

Igår innan jag skulle lägga mig fick jag en stor saknad efter min lille vän mikael. har inte pratat ordentligt med honom på ett bra tag nu, bara typ fem minuter en gång i veckan, vilket är sjuuukt mycket mindre än hur det var förut. Smsade därför honom och frågade hur det var med honom och så och då kom han upp med idén att vi borde sätta oss ner på msn (det är ju gratis höhö) och prata ordentligt nån gång i veckan. en underbar idé tycker jag!
det här fick hur som helst mig att fundera på vart fan skulle man stå om man inte hade vänner som älskade en? tänk om man var helt ensam, utan så mycket som en liten liten vän. Fyfan vad hemskt. Tänk alla stackars mobbade människor, både barn och vuxna, som inte har en enda vän, som blir utfrysta eller mobbade med ord och handlingar. Vidrigt.

Jag älskar mina vänner, och det hoppas jag att dom vet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0