Truly great friends are hard to find, difficult to leave, and impossible to forget

Idag orkade jag inte sammanfatta dagen med bilder då jag knappt tagit några så får bli text istället , men funkar säkert lika bra med det.

Det första som hände på dagen var att min mobil pajade. "Enterknappen" och femknappen funkar inte så kan inte öppna sms eller gå in på meny eller nåt. really too bad... gick i alla fall till skolan med min trasiga mobil och fick reda på mitt under dagen att peter blivit sjuk så då ville jag inte åka dit haha..så istället gick jag runt med sara och andréa på stan och sen med endast andréa då sara skulle iväg lite tidigare än oss.

Ska lägga mig någorlunda tidigt idag då jag ska upp vid sju i morgon och åka iväg till stallet och vara där vid åtta. börjar ju ridskolan kvart över nio så ja..efter det ska jag hem och göra mig i ordning och kolla hur det är med peter. åker till honom i morgon istället om han inte är alldeles för sjuk. fast nu kom jag på att jag glömde fylla på mitt busskort innan jag åkte från nisseplatsen förut så jag måste ta mig in till stenungsund först och fylla på det.

avslutar detta inlägg med en mycket trevlig låt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0