Too young to fall in love.

God morgon. Sovit gott? Jag har , fast för lite. As usual. La mig för sent igår så var helt trött i morse buhu.

Waaay to tired för att göra i ordning håret idag så det blir mössa på huvet. Awesome. Jag gillar min mössa!

Hur som helst , gårdagen...det blev ingen springning då jag hade ont i huvet och lite ont i halsen (vilket fortfarande hänger i sig) och eftersom Andréa gick från lite ont i halsen till asförkyld efter en träning ville inte jag göra samma sak. Men jag behövde ändå åka in till stan för att hämta tyskaboken så jag kunde göra läxan som är tills idag. Smsade då sara och frågade om vi skulle ta en fika eller nåt och det gjorde vi. Sen så gjorde vi egentligen mest ingenting. Gick till sf , sen till biblioteket och pluggade/läste... sen så blev vi fotograferade också! Mötte ett gäng på tre stycken där en av dom hade asnice lila hår, så vände vi oss om för att kolla på det och då går en av dom personerna där och tar kort på oss av okänd anledning.

Denna dag blir en helt vanlig dag utan större händelser. Skolan, sen hem och så vill jag bort till stallet lite. Kan dock inte rida då hon fortfarande inte har någon sko. Pga det får jag ställa in ridskolan i morgon också. Fan att hon ska börja tappa skor och hålla på just nu när ridningen kört igång. Aja , that´s life.

I morgon ska jag och Andréa till bokmässan. Kommer bli awesome. Tema Afrika tror jag det är så det är massa afrikanska författare där och dom har jag ingen koll på men ska bli asnice ändå :)

Nu ska jag göra mig i ordning så jag hinner iväg till bussen. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0