The first step of getting what you want out of life is this; decide what you want

Även denna dagen har vart helt okej. gjorde inget speciellt i skolan förutom debatten då. fick en del information om socialdemokraternas åsikter, mål osv. debatterna igår var faktiskt mycket bättre än dom idag. förstod inte så mycket av FI och KD debatt faktiskt haha. Nån som gjorde det?!

När jag kom hem så gjorde jag lite läxa och åt. ska snart ut med hunden också på en långpromenad. tror morsan ska gå med. Kanske tar med kameran ut och tar lite kort men får se hur det blir med den saken.

Sitter just nu och lyssnar på lite Disneysånger. Mycket mycket trevligt. Okej att det egentligen är barnfilmer eller nåt men så underbara. och sångtexterna är sjukt bra och fina. Låten som spelas just nu är Son of man som är med i Tarzan.

Påtal om disney...efter skolan på fredag drar jag troligtvis hem till Peter och han lovade mig att vi skulle se på Aladdin! har inte sett den på jättelänge så det ska bli asnice.

Hade tänkt sammanfatta dagen i lite bilder men eftersom hela dagen inte vart än blir det inte så jättemånga bilder. Men ett par i alla fall. Tar nog med kameran till stan i morgon när vi ska till Socialdemokraternas valstuga, så det blir lite bilder därifrån.

whatever...


Mysande med lilla Jennifer ^^


tidningsläsande.

Ja det är la det enda vettiga jag fått bild på idag. Ska faktiskt börja ta med mig kameran och ta lite bilder på saker och ting under dagarnas gång så att jag kan slänga upp senare på kvällen.

men nu ska jag ut med hunden så vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0