Thåström.

Sitter just nu och lyssnar på Thåström. Markus sa till mig att göra det så fick göra det och det blev att jag fortsatte haha..

Har varit i skolan idag vilket var trevligt. efter det gick vi till stadsbiblioteket och pluggade. kom inte så långt så fortsätter i morgon hemma hos andréa, då vi även ska kolla på Troja och göra ett arbete om det (: Ska bli trevligt. Tänkte försöka baka något innan jag åker dit så att jag bidrar med lite fika :D

Vädret har la inte vart sådär superbra idag...regn, sen helt plötsligt sol, och sen regn igen...som tur var har jag alltid mitt paraply i väskan som jag kan ta upp och skydda mig med!

Kvällsaktiviteterna då...jag ska läsa. Deathnote! Får se om jag hinner bli klar med den tills i morgon. dont think soooo men man vet aldrig. då kan ju sara få tillbaka den redan i morgon :)

btw , här är mina söta kängor. dom ska pimpas med treviga skosnören. andréa och sara bestämde att ett skulle vara lila och ett turkost så jag ska föröska hitta sånna. någon som vet vart man kan köpa färgglada skosnören!? Let me know i så fall.


nu slipper jag frysa om mina små fossingar i höst/vinter! Conversen håller inte värmen så bra och dom överlevde jag i förra vintern, hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0