Stand up and cry for freedom

Vill så sjukt gärna rida, men cloe har ju tappat en sko så får vänta tills hon fått på en ny. Blir nästan galen för jag är så sjukt sugen på att rida. funderar på att gå ut och ta en liten tur på fasters häst Stumpan i morgon. en qaurter och fullblodsblandning. riktigt trevlig att rida och har en otroligt härlig trav!

dagen har spenderats i skolan mestadels. kom hem vid sex ungefär och det första jag gjorde då var att städa rummet. det var verkligen nåt som behövdes göras. men nu är det klart så det är ganska fint på rummet nu..
innan jag lägger mig ska ha skrivit rent min svenskauppgift som tydligen skulle vara inlämnat i morgon och inte idag. too bad att jag inte visste det för då hade jag inte behövt vara uppe till klockan tolv igår.. aja , var inte alltför trött idag ändå så det gör ju itne så mycket :)

morgondagen..ja, hur ser den ut? inga läxor förutom svenskan och inget speciellt efter skolan. skulle ju då vilja rida Stumpan så kanske blir det lite ridning. får se hur det blir med den saken. ifall det blir som jag tänkt tar jag och kör ett dressyrpass med henne på ängen (:


Stumpan i vintras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0