Solig morgon , som tur är..

God morgon. ska snart ta på mig och gå ner till bussen. den går om 40 minuter så går om ca 25 minuter. innan dess så är det inget mer att göra än att ta på sig strumpor och skor och en jacka. och det går ju jävligt fort. 

tar med kameran in till stan så jag skaffar mig lite bilder att lägga upp här sen ikväll när jag sammanfattar dagen.
försöker komma på en del frågor som man kan fråga dom där i valstugan men det är så sjukt svårt. vad kan man fråga? vad är viktigt att få reda på? det finns ju så otroligt mycket att diskutera och prata om så det är oerhört svårt att få ut det i enkla frågor. men vi har lite frågor som var obligatoriska så thats good. vi står inte helt utan frågor, haha! sen så har jag faktiskt kommit på ett par andra också :]

nu ska jag stänga ner här och börja ta mig ner till nedervåningen. Vi hörs ikväll .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0