Smallville.

Gick upp vid åtta idag. kunde ju ha sovit hur länge som helst men jag vaknade då och kände inte för att somna om. gick ner och tog en ordentlig frukost bestående av både ägg, smörgås, yoghurt och juice.
ligger i soffan och kollar på Smallville. Den enda serie jag faktiskt kollar på ibland. följer den inte då jag inte alltid är hemma när det går men kollar när jag kan.

när den är klar , vilket är om ca tjugo minuter, så ska jag klä på mig och gå ut med vovven på långpromenad. ska bli trevliiigt. sen ska jag dammsuga och stryka och sen kommer bror hem.

i morgon blir det skola igen. och så kommer stefan, kristin, ella, fredrik och hugo hit och grillar (de tre förstnämnda är vänner till familjen och de två sistnämnda är grannar) och grillar. och på lördag ska jag till min morbror och grilla. mycket grillning nu i helgen, haha... men det är gott så inte mig emot.

aja hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0