RUBRIK

vaknade idag vid halv sju och var faktiskt mer pigg än jag trodde jag skulle vara. la mig lite för sent igår så hade faktiskt trott att jag skulle vara sjukt trött idag och inte orka mig upp ur sängen. men det gick ju bra!

har en svenskauppgift som ska in idag..skrev klart den igår , där av min sena kväll. har inte svenska idag men ska la lämna den i lärarens fack.
lektioner jag har ääär..musik, engelska, något jag inte minns och sen tyska. musiken är en timma och tjugo minuter vilket är niiice om man bortser från en viss personlighet i min grupp som stör som faan. garvar åt allting och avbryter mitt i allt för att skratta. vem fan bryr sig om hennes skratt ens?

när jag kommer hem ska jag inte göra nåt annat än att städa och plugga ifall jag har nåt att plugga på. ligger saker överallt på mitt rum och det är inte så trevligt. så städning blir det, och hinner troligtvis inte mer då jag slutar sent idag och kommer hem ganska sent. men jag får se, nån mysig film kanske jag hinner med.

nu har jag faktiskt lust att skriva men kommer inte på nåt, haha... vilket dilemma.
sitter här och försöker komma på nåt att skriva och då kom jag på att så många gör "dagens outfit"-inlägg, så det kan jag ju göra! inte direkt ett helt nytt och jag orkar inte bilder men yeah , here we go , nerifrån och upp. svarta strumpor, kängor, trasiga grå jeans, trosor, nitbälte, svart linne, bh och så halsband och armband också. och glasögonen! dom får man ju inte glömma.
alltså typ en basic emma-grej.

ska dra om fem minuter och har kanske en del saker att göra. tror inte det men man vet ju aldrig...behöver därför gå härifrån nu. helt tråkig läsning det här i know men ingen tvingar er att läsa.

vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0