Problemet med att ställa frågor är att man ibland får svar som man inte vill höra

Har varit lite seg på att uppdatera här de senaste dagarna men jag har verkligen inte orkat. Uppdateringen får bli lite som den blir.. ibland mer , ibland mindre.

dagen har vart nice. gick upp vid sju och kollade till syskonen lite så att dom kom till skolan och sen vid åtta ungefär kom golvläggarna och gjorde i ordning golvet i köket. när dom åkt vid tolv ungefär så drog jag ner till bussen och åkte in till stan där jag och sara satte oss på biblioteket och pluggade. har ett arbete att göra..dock blev det inte klart så vi får fortsätta nästa vecka eller nåt.

kollade just igenom kalendern och såg att tommy lee fyller år på söndag! awesome. detta ska firas på något sätt, helt klart! vet inte riktigt hur men det ska jag komma på :)

i morgon är det fredag..har två engelskaläxor, en tyskaläxa och en matteläxa. kom just på att jag inte gjort matteläxan och att jag har glömt matteboken i skolan. fuckkk...men det kan jag ta igen i helgen.
ska ha filmkväll med måns också. resten av familjen är iväg så jag och månsi ska hyra film (nightmare before christmas) och ha det trevligt. Jack Skellington är het..



känns som att det är helg nu.. det gör alltid det på torsdagskvällarna. men det är lite skönt för då får man en till helgdag typ, även om jag måste plugga. för det gör jag ju ibland på helgerna också. fast mer på vardagarna. på helgerna är det ju...helg. då ska man vara ledig. fast man kan ju plugga ändå, om man nu vill. ja, det är helt okej.
fan vet inte vad jag snackar om, känner bara att jag skriver skit men det blir bra. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0