Nästa veckas planering...

Tänkte slänga upp en liten planering här för nästa vecka. Kommer ju komma till och dras bort en del saker men ha överseende med det.

måndag: Skola, sen kanske till stadsbiblioteket och skaffa bibliotekskort.

tisdag: skola. ska ha svarat på några frågor om hur skolan styrs.

onsdag: skola med idrott och så ska vår politikfakta vara klar så vi kan börja arbeta ihop den

torsdag: schemafri dag som jag ska spendera med Andréa! Vi ska kolla på Troja och arbeta lite med politikarbetet. Hermione Granger har födelsedag denna dag också så det ska jag fira på nåt sätt haha.

fredag: skola med inlämning av politikarbetet

lördag: ej planerat

söndag: ej planerat

som ni märker är det inte speciellt mycket inplanerat men det lär bli en hel del mer.

btw , för ett tag sedan läckte vår diskmaskin ut massa vatten så vårat golv i köket är helt förstört. en firma måste därför komma hit och fixa det och då är dom tvungna att riva ut hela köket, inklusive spis, kyl och frys. kommer inte kunna bo här då så då flyttar jag hem till farmor och farfar (de enda jag känner som har nära till en busshållplats där röd express kommer) så kommer bo där i 1-2 veckor. vet dock inte när detta blir men förhoppningsvis bestäms det nästa vecka så då vet jag det. ingen aning om hur jag kommer ha det med dator då. är inte säker på att farmor och farfar har internet men jag måste ju ha det för möjliga skolarbeten och kolla upp busstider och sådär. men ja, får se när det blir och så. ska fråga farmor och farfar i morgon ifall jag får bo där när dom gör iordning här hemma. dom säger troligtvis ja men det är ju farmor och farfar, så man vet aldrig... menmen, det ordnar sig.

hoppas ni haft en bra dag för det har jag typ haft. hoppas att morgondagen blir lika bra men det blir den säkert för då ska jag först kolla på fotboll och ta massa kort på när lillebrors lag spelar och sen kollai genom dom och ta ut de som blev bäst. efter det ska jag rida och sedan hem till farmor och farfar och fira farfar som blir 61!

ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0